söndag 6 mars 2011

Dop & Födelsedagsfirande, avklarat !

Sitter bara och sträcker på mig, känner mig så seg efter allt kalasande.
Gårdagen hade mycket fint att erbjuda. Dop för Linus på morgonen, han var så duktig i kyrkan. Bara lite pip i slutet. En stor ära att jag och Rasmus fick vara faddrar, riktigt kul! Smörgåstårta därefter satt inte fel. Smaskens! Var riktigt trött efter dopet. Vid 17,00 tiden kom pappa och hämta mig och Jonas, dags för nästa kalas. Då min Farbrors fru fyllde 40 år! Stort Grattis till henne!

Riktigt trevligt, för än gångs skull. Satt och pratade med alla möjliga riktig länge. God mat hade dem att servera också! 

När vi äntligen kom oss hem, så gick jag först ner i garaget och tittade på Rasmus nya bil. Gick raka vägen upp och la mig i soffan. 
Hämta täcke - satte på tv- somnade!

hahah var riktigt jäkla trött! 
Rasmus kom in och väckte mig och fråga om jag skulle gå in och lägga mig i sängen.

Mitt svar: Är du säker på att vi är i rätt lägenhet ??

Hahahhaah! 

Fick verkligen sovit ut i dag. Men vad hjälpte de ? Känner mig jätte seg och trött.

Är riktigt hungrig nu också!
Nä får gå och ta mig något att äta! 
Tjingeling / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar