onsdag 24 september 2014

Långt sedan sist




Mycket har hänt sedan sist och inte minst så har dessa små söta fötter växt! Wilton blev nyligen den 18 September 5 månader, herregud redan 5 månader vart tog tiden vägen ? Tyckte inte alls det var längesedan vi låg på förlossningen o fick upp vår guldklimp på bröstet. Men visst har det hänt mycket sedan den dagen, livet och dagarna har ändrats om inte minst sagt ens rutiner. Jag trivs väldigt bra som mamma och att gå hemma och pyssla.  Men vissa dagar skulle jag allt vilja byta med Christian att bara ställa klockan o gå up till jobbet och åka iväg en dag. Men så är inte livet, vi har ännu inte bestämt hur länge jag skall vara hemma med Wilton, men än så länge är det långt kvar. jag skall i alla fall vara hemma tills April. Sedan får vi se hur vi gör om Christian är hemma över sommaren och jag mammaledig sedan över vintern igen. Men än så länge låter vi dagarna komma och gå och inte planera allt för mycket. 
Som ni säkert förstår kommer min blogg säkert eller rättare sagt så kommer det nog bli att detta kommer ändras till en mamma barn blogg, men självklart mycket om min vanliga vardag, inredning och allt annat. Men som att livet har ändrat, bara till det bättre så är Wilton också med här nu på ett hörn!

Love 
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar