fredag 27 juni 2014

Hem längtan!



Hemfärden från BB gick väldigt bra. Vi låg inne på BB i 2 dagar, innan hade jag sagt att jag kunde ligga där så långe det behövdes, men jag kände att jag bara ville hem. Vad skulle jag göra där ? När allt var bra och allt fungerade. Amningen hade kommit igång och alla mådde väldigt bra. Så efter 48 timmar beslutade vi oss för att åka hem, då kunde de sista proverna tas och vi åkte hem om allt var bra, och det var det. en stor lättnad att vår son var frisk. 1 vecka efter åka vi på återbesök till amningsmottagningen där de skulle se att han växt och allt fungerade. Vi gjorde även en höftröntgen och allt så bra ut.
En otroligt konstig känsla, men helt fantastisk att lämna BB och sätta in de lilla knytet i bilen och åka hem till OSS, vi är nu en liten familj på tre personer och allt är verkligen underbart!

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar