måndag 3 februari 2014

Ur de privata arkivet del: 9

"12 December 2013

GAAa! Vad fan ska jag ha p mig på resan??
Åker om två dagar till Gran Canaria!!! Testade alla sommar klänningar igår o vad fasen omdömet blev: Den sitter för tajt, den var för liten, den klämmer, denna ser ut som en sopsäck på, kanske passar, blev större än vad jag är, kommer bara till låren. Vad fasen hahah känns som att inget av sommargarderoben sitter på som vanligt. Suck.. aja jag får rota några varv till o se vad jag hittar! Annars är allt bra, förutom att jag börjat må lite illa igen, men inte jätte farligt men jobbigt. Och nu vet jag att bebisen gillar inte cornflakes i vart fall, varje gång jag ätit det till frukost har jag spytt! Jäkla unge, de som är så gott aja. vad gör jag inte för lilla hjärtat, för väl undvika de då. Nu återstår det att packa och sedan ner till apoteket och handla lite smått o gott inför resan som kan vara bra att ha med sig."




Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar