måndag 20 januari 2014

Att Föda


Hade ni precis som jag, glömt av hur mysigt det är att låna böcker på biblioteket. Stämningen, doften och lugnet, att bara gå om kring bland hyllorna och leta efter det man söker. 

Jag hade i vart fall glömt av den känslan tills en dag jag bara fick för mig att, nä nu ska jag ta mig en promenad ner till stan och gå till biblioteket. Och jag tycker det är jätte mysigt, ett bra sätt att spara pengar om man ändå är lässugen. Själv kan jag inte på något vis påstå att jag är en människa som läser böcker efter böcker, snarare händer det aldrig. Men jag fick lust att läsa en bok om att föda barn. Inte för att jag vet om det kommer hjälpa mig något, men ganska intressant. Det jag ville veta, har jag fått reda på genom denna bok och det var, vad gör dom inne på förlossningen. Alltså, vad är det för kontroller dom gör och hur gör dem ? Hur går en " normal" förlossning till, lite tankar jag haft kring detta och allt har jag fått reda på genom boken. Ett litet tips, boken var jätte bra och lätt att förstå. 

Love 
Anna


1 kommentar:

  1. Jag får hålla med om att det är mysigt att gå på biblioteket. :) Gör det själv nån gång ibland. :)

    SvaraRadera