torsdag 26 december 2013

Vår resa i bild























En underbar och superhärlig resa, dock längtade jag trots allt hem efter julen, men annars var allt toppen hade mellan 24-37 grader och sol hela veckan så har inget att klaga på!

Vår balkongutsikt som ni ser på de första bilderna är ju helt magisk, vi bodde högst upp vill säga 21 våningen i en tvårums lägenhet med bubbelpool på balkongen och i vårt sovrum. Kan meddela att det bubblats en del på kvällarna på altanen. 

Christian provade även på att dyka, något han vill fortsätta med och tyckte var super kul.

Solnedgången var jätte fin varje kväll och delvis såg vi den från vår balkong. 

Finns det något vackrare än en stad på natten? I vart fall tycker jag att det är nästan finare än allt annat, jag är också helt tokig i att flyga över en storstad på natten och se allt som lyser. 

Japp, där ser ni lite delar utav vårt sovrum. 

Vi bodde högt upp i den mellersta lägenheten och hade absolut inget att klaga på!!

Och den näst sista bilden, 1 utav våra 12 pooler, men kan meddela att jag bara badade två gånger i poolen och allt annat badande var i havet. jag åker ju inte så långt bort för att ligga i poolen, utan jag åker för att komma till det vackra havet.

Slutligen en bild på mig och den växande magen som växt en del sedan sist ni såg den!

Det var allt från resan den här gången, nu blir det ingen mer värme resa innan bebisen pluppat ut, inte lång tid kvar som jag får flyga nu heller. 


Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar