måndag 2 december 2013

Ur det privata arkivet DEL: |||


"Den 19 Augusti 2013

Ligger i sängen fortfarande, kom hem från Stockholm igår, har nu varit där i fyra dagar med Christian o mormor, morfar. Jätte kul resa förutom att åka tåg och ny gravid är inget att rekommendera. Dock så åkte vi baklänges hela vägen och sista 30 min, la jag världens spya! Kul... men skönt var det! 
Lite små hormons svängningar fanns även med på resan, grät över att vi inte skulle få ha en kväll tillsammans med mormor o morfar själva utan att hon som vi bodde hos skulle vara med. Vi hade gjort i ordning ett paket till dem som vi skulle berätta att vi skulle ha barn, grina som tusan över det. Även lite smått illamående hela tiden, känner även nu ganska illamående på natten. men värst är när jag inte fått mat på länge. Mormor o morfar fick allt veta att vi skulle ha barn ändå, på kungliga Dramaten, så allt blev bra och dom blev jätte glada. Hela vägen hem satt jag o mormor o prata bebis kul!!
Berättade även för min bästa vän Marcus här på morgonen o det var nog det roligaste och gladast reaktionen ! han blev suppppper glad! Men än så har vi inte riktigt fattat det själva, hoppas det går in snart haha! "





Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar