torsdag 5 december 2013

The smallest Christmas tree







Ingen jul utan, Hyacinter, saffran, julgodis och en riktig gran!
Tog in en så kallad " fulgran" Något jag brukar ta in till advent, tycker att allt blir så mycket mysigare när det kommer in saker från skogens egna konst och en gran doftar så otroligt gott också.  Så denna lilla adventsgran pryder vår tvbänk. Men självklart kommer det att komma in en större gran närmre jul och givetvis en äkte. Som min pappa säger: Det kommer inte in en plastgran, över min döda kropp!
Och japp, jag är likadan det skall vara en äkta!

Kulorna som hänger i är i perfekt storlek och kommer i från Rusta, och dessa två jag tog närmre bild på är favoriterna utav 5 olika sorter i granen! 

Brukar ni ta in en mindre gran ?


Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar