onsdag 11 december 2013

Skötväska- CHECK




Skötväska- CHECK

Från början hade jag tänkt mig att ha en skötväska som ser ut som en vanlig handväska, och ingen tråkig traditionell skötväska. När jag berättade detta för Christian och vi var runt och tittade på väskor, så sparkade han bakut och ville då rakt inte gå runt med någon "handväska", oja det hade jag ju inte tänkt på att även väskan skulle passa honom, ops! Jag tänkte om och började kolla runt på " Vanliga" skötväskor och retade mig tokig på att varför skall allt vara sååå dyrt bara för att det är till ett barn och är en " Riktig" skötväska??? Det gick ju inte att hitta något under 700 kr. 
Så var inne på lite forum och kollade runt vad folk hade köpt som skötväskor utan vara svindyra och ja, jag hittade också min skönhet som jag är jätte nöjd med. MEN som inte är någon " Riktig " Skötväska, men som har MÅNGA små fack både på in och utsida och som har ställbart axelband så den passar till att bära och hänga på olika vagnar. Denna skönhet fanns i flera olika färger och jag fann den på Stadium för 99 kr! Ett kap! Varför lägga minst 700 kr på något som ser likadant ut fast ändå lika bra. Något jag rekommenderar stort! Barnaffärerna är inte alltid bäst!

Love 
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar