måndag 23 december 2013

Årssummering DEL: 1

Såå, nu är vi tillbaka i detta regniga land och vi har haft en bra resa. Mer om resan kommer när jag fått lagt över alla bilder. Men nu tänkte jag göra en årssummering då detta år snart är slut, så vi kör!


JANUARI:
Firade in tolvslaget tillsammans med Christian med champagne  vid ett stort fyrverkeri. Vi köpte även vår nya säng, och det var verkligen ett otroligt bra köp!
Vi beslutade också att ta ur min p-stav och försöka bilda en familj.


FEBRUARI:

Med några goa vänner och familj var vi i Branäs och åkte skidor i en vecka, super roligt!
Denna månaden blev också ovanligt dyr, då vi rullade hem vår nya bil, men även den har varit ett kanon köp och vi är super nöjda. 



MARS:

Jag började arbeta för hemtjänsten och även som personlig assistent, påsken firade jag på mitt jobb och Christian för sig själv, inte det roligaste men det är pengar. Var även med mamma och firade hennes födelsedag på Vann-spa, riktigt mysigt och härligt!

APRIL:

Jag arbetade på som en liten blå på mitt nya jobb och trivdes som fisken i vattnet. Började även lämna in mina sista uppgifter till skolan, då det snart var dags för studenten!!

MAJ:

Christian fyllde år och jag och han firade det på Vann-spa med en heldag för oss själva. Värmen hade även börjat komma och redan nu ägnades många timmar på stranden och vid havet.

JUNI:

Nu var det dags, det många längtat efter i flera år STUDENTEN, en helt galen rolig vecka innan och student dagen var toppen, blå himmel och sol. 
Vi var även på Mallorca med min familj, jätte bra resort och vi trivdes, varmt och skönt! På resan så Förlovade sig även min pappa och hans fästmö sig i smyg, men vi fick firat detta ordentligt nere på stranden. 
Vi firade även att vi varit förlovade i 1 år i Göteborg på Clarion hotel post!




JULI:

Jag och Christian jobbade väldigt mycket och vi hade ingen semester denna månad, solen sken och vädret var underbart. Trotts ingen ledighet hann vi allt med stranden och fina grillkvällar tillsammans med vänner. Var även på Gyllene tiders konsert i Lysekil



AUGUSTI:

Vi fick reda på att vi skulle ha barn och känslan var magisk!! Vi hoppade utav lycka och allt kändes galet. 
Vi var en weekend i Stockholm tillsammans med min mormor och morfar, mysig resa men med mycket graviditets hormoner svängde det väldigt lätt från leende till gråt. 




Fortsätter med resten utav året lite senare 
Love
Anna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar