tisdag 26 november 2013

Ur det privata arkivet DEL:||

"Den 14 Augusti 2013

Dagen i dag har känts som vanligt, behöver kissa ofta och kan känna mig lite illamående om jag inte äter regelbundet.  I dag har vi även bokat tid för inskrivning hos barnmorskan, vi fick en tid den 28/8 kl: 8,00 och hon sa att besöket tar 1 timma, hon gratulerade oss o sa att pappan också var välkommen på besöket! ååå... så spännande o allt känns så otroligt overkligt, vi ska bli mamma och pappa? 
än så länge vet bara jag och Christian om våran lilla hemlighet och det känns väldigt bra att det bara är vi som vet om det än så länge. Jag fick även bekräftat av barnmorskan jag pratade med om att i dag är jag i v 6 ( 5+3)och att vi själva hade räknat lite fel och troligtvis blir det då en april bebis wihoo! vad kul detta känns, känslorna är o flyger runt över allt!"




Hade tänk att försöka publicera  texterna jag skrivit medans ni inte vetat något om, och även efter när ni fick reda på det, OM det inte blir allt för privat. Men mycket kommer jag att dela med mig av. Denna text är skriven dagen efter vi fick reda på att vi skulle ha barn. Långa som kort texter vill jag dela med er!

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar