onsdag 13 november 2013

Mys filt!






Okej då, det blir ganska mycket " mammabloggande" ändå, men som sagt det är ju det mitt liv handlar mest om nu, så där av anledningen. Men som det ser ut så ökar antalet läsare mer och mer ju mer jag skriver om graviditeten och vår bebis, så antar att det är mycket det ni vill läsa om??


I vart fall, filten ovan är super mysig och ligger redan i vagnen tjock och härlig. Jag har tagit beslutet att jag inte vill ha något täcke i vagnen, är allergisk mot tecken i vagn. För att jag tycker att täcke har man i sängen och ingen annan stans. Därför kör vi på en tjockare filt, sommaren tunnare filt och vinter åkpåse. Inget konstigt va ?? alltså behöver jag inget täcke!

Denna gose filt har vårt barn fått utav sin gammelmormor!

Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar