måndag 11 november 2013

Gravid yoga




Morgonen började helt underbart, såg att solen lös in i persiennen i vardagsrummet, trippade upp i en urskön pyjamas, och såg att det låg ett frost täcke över allt bilar, gräs och träda! Såå underbart, vad jag har längtat efter denna kalla friska dag. Gjorde mig sedan en härlig stor frukost, med gröt, vörtbrödsmacka och en stor mugg varm choklad. Super gott!

Sedan redan tidigt i graviditeten vill säga runt v9 fick jag besvär utav foglossning, något jag själv trodde bara var senare i graviditeten. Men ack, så fel jag hade. Så att röra på mig känns underbart, så en promenad om dagen är ett måste. Så tog på mig och gick ut i den iskalla friska luften ååå vad underbart det var! När jag kom hem, så satte jag på ett klipp med gravid yoga jag hittat på Youtube åå så skönt och jobbigt det var. Det märks verkligen att kroppen har fyllts med mera blod och att allt har redan blivit tyngre. Så rekommenderar er verkligen om det är några gravida som läser bloggen och även till er utan bebis i magen. Funkar lika fint för alla, och det var faktiskt jobbigt!

Så gå in och testa HÄR !

Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar