fredag 4 oktober 2013

Helt överkomligt pris





Vi fortsätter i skönhetens tecken! The boddy shop är ju min favorit butik att handla kroppsprodukter i från, även till sambon, finns massa fina saker till män där, som även doftar super gott och manligt! 

Men detta schampo är något jag verkligen kan rekommendera, jag älskar det! Jag har själv valt att ha det för normalt hår till lite torrt. Det finns ju självklart för många olika hår typer, men det luktar fräscht och är super. och att det är från The Boddy shop tycker jag är ett stort plus, att det inte är testat på djur och att det bara är bra och nyttiga produkter i det. Skillnaden med detta och ett vanligt man köper i mat affären är att du behöver otroligt lite utav detta alltså är det väldigt drygt, men jag tycker att jag behöver tvätta håret två gånger för att få det allra bäst, men det gör ju många ändå!

Många tummar upp och även för priset 100.- Balsamet tror jag ligger på 110.- helt överkomligt pris

Love 
Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar