tisdag 17 september 2013

RIGHT NOW




Känner äntligen för att börja blogga igen, nu ser vi hur länge det håller. Men nu har jag faktiskt saknat att skriva till er, jag vill dela med mig utav min glädje och motgångar till just dig! Det betyder mycket för mig att få skriva lite trams!

Den senaste tiden, ja du! vad har vi gjort?
Inget större märkvärdigt, jobbat och jobbat!

Men jag lever och nu kommer ni att kunna följa mig hela hösten! Nu hoppas jag att jag skall kunna skriva spännande inlägg som ni vill följa och läsa, och inte bara en massa vardags babbel för det tycker jag själv är gör tråkigt att läsa. Vill veta något mer spännande och inte vad alla gör! 
Nu hoppas jag även på att Just DU blir bättre på att kommentera för det betyder MYCKET för mig att ni lämnar ett lite avtryck utav er!


Nu dags att åter gå till soffhäng med min kärlek och avnjuta denna goda körbara drink!

- Apelsinjuice
- Sockerdricka
-Pasionsjuice
& massa massa is!

Love
Anna

  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar