fredag 20 september 2013

Ny resa bokad


I Vinter har vi bokat en resa till Grand Canaria, jag, Christian och två vänner skall åka. När vi bokade var allt på topp och jag såg fram emot värmen, men idag har jag bara världens ångest över att vi valde att åka i December, jag ÄLSKAR ju vinter och hur kunde jag vara så dum att boka en resa den bästa tiden innan jul?? Ett stort misstag jag gjorde, samtidigt var det ju för att alla skulle kunna och för att Christian skulle kunna ta ledigt från jobbet, då han har lite svårt att komma i från när som. Men jag hoppas verkligen ångesten lägger sig och att jag kan se fram emot resan och bara glädjas åt det, men lite svårt är det!

Hoppas att det blir bättre och känner mig riktigt dum som mår dåligt över en resa!

Love 
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar