söndag 4 augusti 2013

Lite mer än halvlek



Vi har nu gått lite mer än till andra halvlek på 2013, som jag känner så är snart sommar hänget över och när hösten kommer så känns det lite som nyår dags att ta nya tag och sikta framåt mot hösten. Hösten är en tid jag älskar, alla vackra färger och på något sätt landar allt lite mer till vardagen. Att semestern är över är ju tragiskt. Men allt hamnar lite mer i sin ordning, sommar romanserna faller av och allt blir mer verklighet för många och den mer djupa kärleken kommer fram på höst kanten då allt blir allvar. Som tur är har jag min Christian året om!

Denna delen utav året är den dela jag tycker bäst om att shoppa nya kläder och fylla på garderoben. Pynta hemmet utav levande ljusa till en mysig film, tillhör också mina favoriter. 
Träningen tycker jag också brukar ta lite bättre form under denna tiden utav året, komihåg att jag sa BRUKAR, inte att de skall ske :)

Har ni något ni känner att ni skulle vilja ha gjort på detta året som ännu inte är gjort? Ni har då ca ett halvår på er. Själv brukar jag ha massvis med idér och saker på språng jag vill ha gjort. Men just nu i denna skrivande stund, vet jag inte riktigt vad jag vill ha gjort. Känner att allt är ganska bra som jag har det och ja det känns bra så.

Nya dörrar öppnas nu inför hösten!


Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar