måndag 3 juni 2013

Black fox beauty






Det är ett himla party nu sista veckan innan studenten, och i dag kör vi igen. Ska strax iväg och grilla med några kompisar och det ska bli riktigt skoj. Har även i dag varit och fixat mina ögonfransar- känner mig alltså som en riktig människa igen. Om ni inte visst det så brukar jag göra ögonfransförlängning, jätte skönt att slippa använda mascara och så. Går tio gånger fortare på morgonen. Denna gången valde jag även att lägga på två slingor utav turkkost glitter, som en liten extra grej. Blev skit snyggt! 
Jag gör dom hos en tjej i Uddevalla som heter Malin som jag verkligen kan rekommendera, hon arbetar för sitt företag som heter black fox beauty. Har ni inte testat så gör det! 

Bilderna tog jag för ett tag sedan, en kvällspromenad i Uddevalla!


Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar