söndag 14 april 2013

Oavsett varför

Så, nu har jag tagit mig en litet stopp för mitt bloggande, men nu har jag samlat kraft och kommit in i mina nya rutiner med att gå upp tidigt, jobba och allt det där. Så nu hade jag tänk att det skall hinnas med att blogga, för jag själv tycker det är jätte roligt + att det blir som en liten dagbok för mig och jag själv tycker det är roligt att titta tillbaka, vad jag gjorde exakt samma tid för ett år sedan.

NU dom senaste veckorna har det inte hänt så mycket spännande, jag är på jobbet för det mesta i hemtjänsten, men även som personlig assistent. Här på hemma fronten är det ingen skillnad, Christian jobbar och allt ser ut som vanligt. Dammråttorna förökar sig lite snabbare nu när jag inte är hemma så mycket, men sådant är väl livet!

Sedan en till sak som är viktigt för er alla och precis för just dig som läser nu. Att denna blogg är till för alla, och det jag skriver står jag för. Alla är välkomna och får läsa om mitt liv och min vardag om du så är, min vän, en nyfiken släkting, en rolig kollega eller en ovän som är sugen på att hitta fel på mitt liv, Den är alltså till för er alla, bara så ni vet. Jag accepterar alla kommentarer och alla kommentarer får stå kvar, jag tar inte bort några. Men ni kan ju tänka på att inte såra andra eller mig när ni kommenterar. Men annars är allt tillåtet, säg gärna till om det är något som ni vill veta mer om eller när det jag skriver är för tråkigt. Oavsett att jag har bloggen som en dagbok så vill jag att det skall vara intressant för er att läsa också, glöm inte det att ni som läser är mycket viktiga för mig och särskilt DU betyder mycket för mig att du tittar in och läser mitt liv oavsett varför.



Love

Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar