tisdag 12 mars 2013

Audi i bild



Kom ju på att jag lovat er bild på vår nya bil och här har ni den, vår nya super kärra! 
Och vi är såå nöjda. Verkligen en bil att rekommendera, för den som vill ha en snygg och även praktisk bil, med bra bagage. Bagage är inte jätte stort som att det är en ganska bra lutning där bak, men vi får gott och väl plats. Många ha givit oss många kommentar om, - jaha, dax för barn och barnvagn snart?
Då vi valde en kombi, barnvagnen får gott och väl plats och vi säger inget om när vi tänkt att skaffa barn. Men det var ju inte endast utav den anledningen vi skaffade en kombi, men jag kan ärligt säga att jag HATAR små bil, dom är trånga, man sitter på varandra och hur krock säkra kan dom vara? blir ju bara ihop tryckta som en liten konservburk. Och skall man någons stans, så får man inte plats med packning eller något, tex resväskor. Så därför skaffade vi en större bil. sedan är väl planen att Christian skall ha en annan bil, och då vill han ha en BMW och det kommer han väl att få, en som har lite fler hästar under huven, än denna. Audin är gasglad och går billig, så helt perfekt bil för mig.

Love 
Anna 


5 kommentarer:

  1. Betala du ens ett rött öre för den? har du ens ett jobb?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till Anonym:

      Bilen har både jag och min sambo betalat på, som att det är bådas bil.
      Jag har ett arbete ja.

      Kul att du kommenterade men nästa gång en vänligare kommentar tack!

      / http://pittepot.blogspot.com

      Radera
  2. inget att bry sig om Anna. Världen är full av avundsjuka jävlar som inte har nåt eget liv att leva utan bara stör sig på att andra har ett liv :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin bil..grattis

    SvaraRadera