tisdag 19 mars 2013

Alla Måsten

Godmorgon, vilken svinkall dag det ser ut att vara har ännu inte stuckit ut näsan, men det ser nästan lite äckligt kallt ute!

Jag vaknar ju mera oftast med tuppen, ner Christian skall gå till jobbet har svårt att somna om, varför så tidigt???

Men jag tror jag har klurat ut varför, kan det kanske vara den nya sängen som gör att jag sover så otroligt mycket bättre, och får därför bättre sömn när jag väl sover, kan det vara så tro?

Men i vart fall, så passade det bra att vakna tidigt i dag, har ju tvätt-tid och det var verkligen behövligt innan tvättkorgen gick till attack, förra gången hade ja glömt att sätta upp mig på nya tvätt tider och tiden har gått och tvätthögen växt och jag har bara inte orkat gå ner o sätta upp nya tider, men igår lyckades jag få tag i en, så nu tvättar jag för fullt!

Dagen hade jag tänkt att ägna åt att vara riktigt huslig som jag kan vara, tvätta, städa, åka o storhandla, baka en go kaka, och sist men inte minst åka till tandläkaren! 

Ja, det var nog min städ och tvätt dag de, någon gång måste ju de också göras!


Hoppas att ni får en roligare dag
Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar