fredag 15 februari 2013

Kärlekens dag!

Vi hade världens finaste alla hjärtans dag igår, lugn och fin och självklart i kärlekens täcken!

Jag gav Christian ett paket och ett kort.
Inga röda rosor när han kom hem, inget paket eller nått- Nehe tänkte jag, han har väl inte glömt vad det är för dag?

Men senare kom frågan om jag ville gå ut och äta med honom på ett hemligt stätta? Oo vad svarar man- klart man säger jA!
Och det var mycket bättre och godare en en choklad ask eller vad som! Maten var super god och kvällen var jätte mysig + att jag slapp laga mat och ta disken. Kvällen kunde inte blivit bättre! tack hjärtat jag älskar dig!





Var även ute hos mamma och fik smaka å en jätte god Hjärtakaka!




Vi hade även bjudit hem mormor o morfar på fika på eftermiddagen, då hade jag gjort dessa små söta bakelser och dom blev mycket uppskattade!


Hoppas ni hade er en bra alla hjärtans dag med nära och kära, vänner eller bara någon som betyder lite extra för er!


Love 

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar