fredag 22 februari 2013

Dag 18- Min favorit födelsedag

Ja, jag kan ju inte påstå att jag är särskilt duktigt på att skriva dom här dagarna och som ni märker kommer det ta längre tid en 30 dagar men men, nu kör vi, Min favorit födelsedag!

De tror jag var när jag fyllde 10, min första jämna födelsedag! Och det var så roligt för jag mins att ALLA firade min 10 års dag i släkten och det var så roligt att träfas alla hemma, och inte bara dom vanliga som brukar vara med på kalas!

Och nej, faktiskt så var inte min 18-års dag den bästa. Självklart var den rolig men inte så där jätte speciell utan livet fortsatte på som vanligt och krogen .. ja det var väl kul men det fanns roligare saker att göra. Men det bästa med att ha fyllt 18 var körkortet!!





Love 

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar