lördag 9 februari 2013

Dag 15- Mina drömmar

Mina drömmar som sagt kan se väldigt olika ut och kan både vara små och stora. Jag kan tex ha drömmar som jag nästan kan se som små mål i livet, det kan handla om precis vad som - som att köpa en dyrare tavla, eller något liknande till hemmet, som kanske inte är så dyrt eller svin dyrt. Men jag sparar tills jag kan uppnå min dröm och då köper jag det jag önskar mig!  Jag försöker att ha små mål/ drömmar som jag lätt kan fånga till verklighet, tror det är jätte viktigt att uppnå sina drömmar och inte bara drömma om att köpa mig det dyraste flottaste huset i USA.

Drömmar som jag hoppas kunna uppnå:

- Utbilda mig till barnmorska och hitta en arbetsplats jag trivs på
- Köpa oss ett fint hus på landet, fast nära stan!
-Gifta mig med min stora kärlek Christian
- Få barn inom en snar framtid ( vill ha ett barn innan jag gifter mig )
-Göra många vackra resor med min lilla familj och även gärna med vänner
- Köpa mig min Audi


För ett par år sedan såg mina drömmar ut så här:
- Finna min fina kärlek
- Flytta hemifrån
- Klara körkortet
- Ta studenten
- Ha en egen Audi


Ja, jag har ju uppnått mina drömmar jag haft innan, förutom Bilen, men den kommer snart. Ser man på mina drömmar jag eller vissa drömmar går ju in på vad både jag och Christian vill så tror jag att vi kommer att lyckas.

-Utbilda mig till barnmorska har jag som långsiktigt mål och kanske vill vara färdig vid 30 år
- Köpa ett fint hus, kanske ligger lite längre bort. Men inte så långt, vi har ju börjat och titta i vart fall.
- Gifta oss, har vi börjat och prata om men jag vill vara minst 20 innan, men skulle han fria så självklart svarar jag JAAA!  Men vi har redan små planerat för bröllopet.
- Skaffa barn är något som ligger väldigt nära våra hjärtan just nu som vi båda drömmer och längtar efter. Men vi får så när det blir, allt ska ju funka och kännas bra.
- Resa- Håller på att planera fler!
- köpa Audi, tja.. man vet aldrig när!


Det är mina drömmar!



Love

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar