fredag 18 januari 2013

Dag 5- Vad är kärlek?

Ja, det är en svår fråga egentligen och beror nog helt på vem du frågar. Kärlek kan ju vara till så många olika saker, till en människa, ett djur, en sak eller ett väder. Det kan vara så otroligt mycket, och olika, man ger ju väldigt mycket kärlek till allt möjligt. Men för mig är kärlek, något man inte kan leva utan till exempel den kärlek jag känner för min sambo och även den starka kärlek jag får tillbaka av honom.  Det är väldigt svårt att beskriva hur det känns, kan nog bäst beskriva kärlek som en drog, man klarar sig inte utan den. Den kärlek jag får utav min familj, är helt fantastisk.

Men jag kan nästan sätta garanti på att det inte går att leva utan att känna kärlek, jag tror att de är något man måste kunna få känna, annars är det nog väldigt svårt att orka gå upp på morgonen.
MEN, jag tror också att man måste älska sig själv för att kunna älska någon annan!





Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar