tisdag 15 januari 2013

Dag 2 - Min första kärlek

Min första riktiga kärlek hette Rasmus, vi träffades genom min gamla kille på högstadiet i 7:an, killen jag hade haft innan, var säkert jätte bra egentligen. Men jag hade inte riktigt fattat vitsen med att ha en kille, så allt med honom va nog väldigt oseriöst, vill säga att jag kommer ihåg när det var nära min födelsedag så hade han lovat mig en webbkamra, så jag var ju tillsammans med honom endast för denna sak. Men sedan när det närmade sig min födelsedag så nja... jag lämnade honom. Rasmus var med i det där " tuffa" gänget i skolan, som jag egentligen inte riktigt tyckte om. Men  vi lyckades titta åt samma håll och började tycka om varandra. Vi hade många roliga stunder tillsammans med kompisar, många galna fester och stunder har jag förbrukat med honom. Vi var ihop i nästan 3 år från och till, lite som vi kände.

Men.. Min allra största kärlek lever jag tillsammans med idag, det jag hade med Rasmus är inte alls samma starka känslor som jag känner för Christian, jag trodde då, när jag var tillsammans med Rasmus att man inte kunde vara kärare eller lyckligare. Men jo, det går visst. Jag har idag hittat min dröm prins Christian! och honom släpper jag aldrig. Jag och Christan träffades nog för 5 årsedan kanske, lite dålig koll på när. Men kommer ihåg bland dom första mötena att de sa klick väldigt fort, Fast att vi visste att det var förbjudet att tycka om någon annan samtidigt som båda hade andra, så visste vi allt båda två vad vi tyckte och kände för varandra i smyg!






Och nu har jag honom, min Christian
Bilden är tagen i Turkiet- hösten 2012 där vi var på förlovningsresa 


Love 
Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar