måndag 14 januari 2013

Dag 1- Presentera mig själv

Hej jag heter Anna och fyller 19 år senare i år. Jag ser mig själv som en mycket snäll person, med stort hjärta, envis och ganska bestämd men väldigt omtänksam person med ibland dålig tålamod och lite pedant.  Jag älskar verkligen att ha det fin hemma runt omkring mig, inredning är verkligen något jag tycker är skoj. Att vara ute i skogen eller ta en promenad längs klippans kant tycker jag är helt fantastiskt, även en god middag med mycket tända ljus med någon man tycker om är något jag också gillar!

Jag är uppvuxen i en liten lagom familj på landet 9 mil om Göteborg. Jag läser till Undersköterska och jag är färdig nu i Juni. Jag och min sambo flyttade till Staden Trollhättan förra året, så vi har snart bott här i ett halvår och vi trivs verkligen där vi bor och i staden. Vi förlovade oss förra året och har snart varit förlovade i ett år. Vi älskar att vara med varandra och skrattar och har det väldigt rolig, vi trivs verkligen tillsammans. Och  nu känner vi oss redo för nya utmaningar i livet tillsammans, så vi får se vad som kommer här näst!



Här är jag tillsammans med ett par hundar vi brukar ut och gå med! En höst promenad runt slussarna- Hösten 2012



Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar