torsdag 31 januari 2013

Bowling

går så firade jag och Christian 7 månader som förlovade, kanske igen jämn siffra att fria men, men jag hade lust att fira. Så jag ordnade en överraskning till honom!  19,30 skulle han vara färdig för att kunna åka iväg, och åkte ner till stan, klockan 20,00 var det en banan till oss bokad på Buddys Bowling hall. Jag tycker det är jätte roligt att bowla, men ja Christian har ju tränat i den sporten så med honom så ligger man alltid längst ner på listan och det är ju mindre kul. Men vi hade en jätte mysig och rolig kväll! Roligt att göra något i stället för att bara ligga hemma!





Det var våran Onsdagskväll!
Vad gjorde ni?

och en liten till sak, ska jag behöva påminna igen om att det alltid är roligt när ni lägger en kommentar!


Love 
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar