tisdag 30 oktober 2012

Skura o städa

Tvätta skura, städa, baka, laga mat och slutligen träna! Det blir min dag, I dag serveras nog en syper god kyckling gryta tills Christian kommer hem på lunch. Tvätt tiden kallar också i eftermiddag och i dag, har jag lust att städa järnet hela lägenheten ska skina rent! vet inte vad de är för korkad idé jag fått in i min skall men de blir nog bra!

Vad ska ni ha för er i dag?

( ni är fortfarande lite sega på att kommentera, det är inte så svårt bara att klicka in en kommentar)

 



Love
Anna

1 kommentar:

  1. Låter skönt att få huset städat! Det skulle behövas hos mig med...
    Själv ska jag få en kompis på besök under dagen och i kväll ska jag på släktkalas :)

    //Josephine

    PS: min blogg: http://jonangjosephine.blogspot.se/

    SvaraRadera