lördag 13 oktober 2012

( Helg lyx)

Har varit på höstmarknaden i dag i trollhättan och det var verkligen snorkallt, men ändå lite mys att gå runt där och titta vad dem har att sälja, oftast mest krafs men ändå. Vi var sedan ute och åt, en god bit mat. Kl: 15.00 väntade de massage, sådan vardags lyx ( helg lyx) är väl bara så underbart, så var vi uppe hos en tjej som masserade på mig och Christian, det är verkligen UNDERBART! Det bör man göra oftare, så nu mera ska jag o han där jag bor tillsammans med pallra oss iväg på massage typ var 3  vecka kom vi fram till att vi kunde unna oss!

Nu ikväll blir det hem till mamma och äta hemma gjord pizza och mys! I detta väder kan man ju nästan inget annat göra, jag har även bakat en kladdkaka jag tänkt ta med till alla där ute!

I morgon vankas det tvätt tid!

hoppas ni haft en bra lördag, för det har verkligen jag haft!

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar