torsdag 13 september 2012

Tre Favoriter










Inte så ofta jag lägger upp saker om mode, då jag ärligt talat inte har jätte koll på vad som är super inne och ja ni vet, det är helt enkelt inte riktigt mitt intresse, fast att jag tycker det är roligt att läsa mode bloggar och så. Men jaja, jag klär mig i det jag tycker är snyggt och sedan skiter jag lite i vad som är inne. Men här har ni  i alla fall, tre av alla mina halsband, dessa tre bärs väldigt ofta och slits nästan snart ut också tror jag.

3 Halsband i väldigt olika pris klass

1. Party pingla - Fick jag i födelsedags present utav min mamma, jag hade sätt detta halsband på något stället men vet inte riktigt vart. Halsbandet är i Silver och är handgjort utav en tjej. Jag är den ända i Sverige som har exakt ett sådant, sedan fanns det liknande men andra texter. Pris runt 450-500:- 
Men JAG Älskar DET!

2. Mitt halsband, med kors, Buddha, en ikon som det står " smile" på och ett par stenar runt.  Har köpt detta på Ullared för kanske 50.- Men det hänger med än och är ofta på, och ja ÄLSKAR DET MED! Priset är inte allt, utan det är känslan när man bär det!

3. Ett ganska ny in skaffat halsband från Ginatricot, för kanske 149.- kommer inte riktigt ihåg vad det kostade, men det ligger högt på användnings listan!


Love 
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar