torsdag 6 september 2012

Matlista

God morgon era fina läsare!
Vilken strålande fin höst dag, är det bara jag som tycker att de är lite svårt att veta hur man ska klä sig? Fortfarande varmt i solen, men kan blåsa lite kallt.

Idag har jag tänkt att städa i ordning här hemma, och åka ner till stan och fixa mina naglar som nu börjar se lite väl utväxta ut. Ni vet att jag skrev ut min matlista före ett tag sedan. Men det var ju så att vi var precis klara med den. Så här kommer min nya, nu så vi hamnar i takt med min matlista.

Matlista 12 dagar


Lufttorkad skinka, Pasta, och spenatsås
Flygandejacob & ris
Fåraherdepaj
Pannbiff, potatis & brunsås
Pyttipanna & ägg
Rödspätta, potatis & remouladsås
Ugnsfalukorv & mos
Fiskpinnar, potatis & sås
Renskav & ris
Sill, potatis, kall sås + köttbullar
Kålgryta
Isterband. potatis & sås


Så där har ni lite nya rätter

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar