onsdag 12 september 2012

Lite sen

Dem från smycka ringde igår och sa att mina ring blir försenad, annars hade jag fått den nu på Fredag. Men dit dem hade skickat den för att sätta i stenarna dem hade tydligen blivit sjuka så den blir lite senare. En vecka till utan ring känns länge! Vi har ju snart varit förlovade i 3 månader. Inte så länge, men att jag har hela tiden haft på mig min ring, kanske lagt av mig den när jag ska sova o bland men oftast har jag på mig den jämnt och nu känns det så konstigt att gå utan den, för handen är så lätt som att den väger en hel del!

Jag vill ha min ring nu!!!
Tur är väl som sagt att vi redan är förlovade och inte skulle förlovat oss, och de blev försenade det hade ju varit lite surt, om det hade varit då vi skulle göra som när vi åkte till Göteborg och så hade inte ringen kommit de hade ju blivit så där kul!

Men men, det är bara att vänta!

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar