torsdag 9 augusti 2012

Vad tycks?

God dagens mina kära lässare, som ni ser har jag ändrat om lite här inne vad tycks??
Sedan en sak till som ni ser så har jag börjat och lägga in mina inlägg i särskilda " Kategorier" som man kan klicka på vänster sidan, om man ändast vill läsa om det. Sedan så under huvud bilden har det kommit upp några nya saker man kan trycka på, där inne kommer jag att lägga upp saker om det som de står på " knappen" Det som hamnar där inne kanske inte alltid hamnar på huvud sidan, så ta gärna en titt in där också. Det kommer kanske inte att uppdateras lika ofta där, som att jag inte sitter här framför datorn hela dagarna. Men är det något extra roligt som händer som jag skriver inne på tex: resor, så kommer det ju upp även på huvud sidan. Men som ni ser har jag bara börjat lite inne på " Inredning" Men är inte klar på långa vägar med något. Ska även skriva lite om mig själv inne på " Om pittepot" För er som är nya läsare eller gamla trogna som kanske inte vet allt om mig ändå.

Så vad tycks nu då?
Vad vill ni läsa om??
Ni måste komma med ider så det blir en rolig blogg att läsa.
Ni vet även att ni alltid kan mejla mig på: anna-pettersson-@hitmail.com
Om det skulle vara något ni undrar över om ni då inte har kommenterat det någon annan stans.

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar