fredag 6 juli 2012

Höns värme

Åå vad fasen ska man göra? Regnet bara öser ner! Hade en idé här förut att ta med mig min brasse stol, en drink i handen och kasta mig i väg på min yra cykel till stranden, samt sno hönornas värme lampa för här finns de då ingen värme eller sol!

Men den idén la jag hemma och sitter nu och tittar ut genom fönster och funderar på när f*n de ska bli en riktig go sommar ? Visst har det varit fint väder ett par dagar här nu, men ett par dagar på ett helt år med sol och värme? De är snålt!
Får väl ta och krypa ner i sängen och sätta på en riktigt go film så kanske jag blir på bättre humör, eller rättare sagt somnar.

Christian har även gått på semester nu och de ska bli så mysigt att få dela många veckor tillsammans och bara göra en massa skojsiga saker!

Love
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar