onsdag 16 maj 2012

När jag blir stor...ska jag bli

Fick ett jäkla sprätt i dag i skolan, fick gjort klart en hel bok som jag öppnade i dag och sedan lämnade in vid lunch. de vill säga 9 kap Psykologi! Jiha, nu är jag lite mer kunnig om de också! Sedan blev de en sväng ut till torp för att fördriva tiden lite, Christian fick slutat tidigare pga att polisen misstänkte att de låg en bombi i en väska bredvid hans jobb, så dem fick utrymma. De slutade de med att han fick sluta och åkte till mig på som var på torp.

Så nu efter hårt arbete i skolan tog vi och tappade upp ett bad och kröp ner, öppnade en flaska bubbel och tjuvstartade på årets jorgubbar, och bara njöt utav den lediga tiden vi har nu i några dagar tillsammans. De var verkligen behövligt! Sedan när jag blir stor, ska jag utbilda mig till livsnjutare!





Ha en fin Onsdagskväll, tror jag ska krypa ner i vår goa säng och se på en film nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar