onsdag 9 maj 2012

Lokalt regnområde över mig.....

Fick ta mig en riktig städ och tvättdag idag, hur tråkigt de än är så var det verkligen behövligt! Förstår inte hur mycket jag och Christian kan göra av med i tvätt, känns som att jag har tvätt som om vi var en familj med två barn också, men de är ju bara vi två! Så här ska de skuras i dag, hade även tänkt mig att ta mig en promenix sedan, men just nu är vädret inte riktigt kul så de får bli lite senare och se om de kan hålla upp lite med regn, fast garanterat när jag pallrar mig ut så kommer det att bli ett lokalt regnområde över just mig! Suck... Men nu ska jag återgå till tvätten, ha en bra dag!

Anledningen till att jag inte är i skolan i dag är för att de andra skolorna har K-dag vill säga att de inte går några bussar, så kommer ingen stans heller....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar