fredag 25 maj 2012

Äldre eller yngre en vad du någonsin blir

Christian fyllde ju år här för ett tag sedan, eller ja den 20 Maj. Så stort Grattis till dig hjärtat här på Bloggen, självklart sa jag ju grattis till honom lite tidigare än nu hehe!
Men hans dag var fyllt av en överraskning, det blev till att ut på en ridtur på Islandshästar borta på skansensgård. Detta var nog något jag tror han tyckte om, anledningen till de att han fick den var att han har sagt att han varit så duktig på att rida då tänkte jag de, okej- upp till bevis! Kan ju inte säga till en rid tjej att man är duktig och inte visa det. Hade sådan jätte tur med vädert också hade regnat hela veckan men just på hand födelsedag så var det gott vädert och sol, helt underbart. Eftermiddagen blev det lite tårta här hemma med familjen! strålande dag

 Här har ni hästarna vi skulle rida på, och i mina ögon är det bara små ponnisar!
 Hjärtat har fått fixat sig en hjälm och ser ganska så go och glad ut. ( kan väl tänka mig att han inte blir så glad för denna bild)




Tårtan var jätte god och dem fina blommorna han fick utav min mormor och morfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar