tisdag 3 april 2012

Operation= Min nya hobby

Som ni vet har jag ju länge väntat på att få operera bort mina halsmandlar och ÄNTLIGEN har jag fått tid till detta så den 17 April blir jag inskriven på sjukhuset, får prata med läkare och narkos. Tur är att jag inte behöver sova där, sover ju inte där i onödan. Men 18 blir jag opererad, får hoppas på att de går bra. Har hört både det ena och de andra om denna operation, men ska skapa mig en egen uppfattning om detta. men visst fan kommer det att göra ont och jag kommer säkert att gå ner i vikt också.
Det är typ 2,5 vecka kvar och jag väntar facktiskt på det, och de jag har bestämt mig för de är att börja träna på riktigt sedan när jag droppat de där valkarna runt magen hehe, så då ska jag fasen hålla de borta sedan och jag har en plan för hur det ska gå till!
opereras har tydligen blivit mitt nya tidsfördriv hehe
men nu vet ni de, att den 18 april får ni tänka på mig lite extra *blink*

/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar