onsdag 11 april 2012

Full rulle!

Packa och städa det är vad denna dagen går till, för i morgon brummar vi iväg till Branäs, och just nu ser det ut att bli piss och skit väder men, hoppas då på att de kommer att ändras! Ska bli sååå kul att min morfar på 64 år för första gången ska åka skidor, de är riktigt starkt gjort att ställa sig på ett par skidor och riskera att hamna i en lyx förpakning på senare dar! Grymt morfar!

men i dag ska det hinnas med att:
Det vanliga morgonsysslorna ( Äta frukost, bädda sängen ja ni vet)
Dammsuga
Fixa naglarna
Tvätta allt tvätt, är så jobbigt att ha en massa tvätt när man kommer hem
Diska
Vattna de där jäkla blommerna
Packa, och se vart jag har gömt att vinterkläder som jag har lagt åt sidan nu
Skriva handelslapp, för vi behöver handla när vi kommer hem och de orkar jag då rakt inte göra på söndags kväll
och ja de var nog de jag skulle hinna, springa igenom duschen också!
Men de bästa utav allt, jag behöver inte göra något mat i kväll, min kära vän Diana har fixat så vi är bjuda på taco´s kväll hos henne i dag! Ska bli så mysigt!

Så ser min dag ut, hur ser eran ut???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar