onsdag 4 april 2012

Av med vinter pälsen

Har haft hemstudie dag i dag, pga att våran vårdlärare haer slutat och vi har inte fått någon ny lärare. Så mycket pluggande kan jag väl erkänna att de inte har blivit hehe!

Men har haft fullrulle på dagen endå, har varit med mamma och hanldat, var på en så kallad bondmarknad typ saluhall i Båberg i dag så mysigt att få gå runt och köpa saker som är närproducerat. Färska ägg från gården bredvid och så ni vet, skit mysigt tycker jag. Sedan har jag övningskört mycket i dag också både med mamma och pappa, och de går riktigt bra. Så nu på kvälls kanten har jag varit med pappa och Jonas när dem har varit och klippt sig. Nu väntar jag på att Christian ska komma hem från jobbet och ja ska orka pallra mig ner till mig och laga lite mat, ta hand om tvätten och kanske dra mig ett varv och jaga dammråttor om jag orkar.


Lite roliga bilder på Jonas klippning, men först i tvätten med dig unge! DaxFax är  inget lätt att få ur!
 HAhha En liten tjej??? * Blink*

 Nej då bror, de blev så bra så. Nu känner jag ju igen dig igen!

 Åå en liten bild på pappsen också :)


Ha en fortsatt fin dag min monsterdiggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar