måndag 13 februari 2012

Kan bli husägare

Ja, den stora grejen ni skulle hålla tummar och tår för, var att jag och Christian letar hus. Vi hittade ett där vi båda kunnde tänka oss att bo, passade bra med miljön och lätt att ta sig till och från skola/ jobb. Ett hus på landet med endå centralt, för att bo i stan har aldrig varit min grej. Men jag skulle kunna tänka mig att bo närmre stan än vad jag gör i dag, bor ca 1 mil utanför. Lite väl långt kanske. Men jag vill kunna springa naken runt mitt hus, utan att någon störsig på det!

Huset vi hittade och hade bestämt oss för, blev på något vis ändå inte som vi tänk oss, så vi letar vidare!
Så med andra ord kan vi bli husägare om ett tag om vi hittar något som passar, det ska ju vara något som känns rätt som att de ändå handlar om så mycket pengar.



/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar