torsdag 9 februari 2012

Älskar dig

När jag kom hem i Tisdags så var Christian redan hemma, något som aldrig brukar ske. Jag brukar alltid vara hemma först som att han slutar kl 17.00. Så blev mycket förvånad över att han var hemma före mig, sedan när jag tittar in så står det på vår vita skänk en stor vas med jätte fina tulpaner, åå blev så glad och varm i hjärtat att han gjort något så fint till mig. Vi åt mat och så vanligt, sedan så hade han gjort i ordning en jätte god efterätt åå den kan man säga att den var mycket god! Är det fjäsk på gång??? Hur det än är så ska du veta att jag älskar dig jätte mycket min super söta sambo. Är mycket glad och överraskad för din fina tanke!


 Och tulpanerna har blivit mycket finare nu när det börjar slå ut, lila och vit. Skit bra smak har du hjärtat!
Å`å denna goda satt inte fel!


Puss på dig mitt hjärta!

/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar