tisdag 10 januari 2012

Skolstart!

Som sagt jag tog en liten paous från allt vad datorer, facebook och bloggandet hette. Blev så trött på det! Men nu kör vi igen, vet inte om jag kommer hinna blogga lika mycket nu när skola och allt har börjat igen.

Igår så var jag inne en sväng i skolan och pratadelite med lärarna om hur jag ska ta i kapp den tiden som  jag missat när jag har varit sjukskriven. Det blir så att jag kommer att vara inne i skolan varje dag nu fram i vår, så får vi se fall jag kan praktisera lite mer sedan. På kvällen igår så tog jag och Christian med lille Linus ut på en pulka tur. Men vet ju inte hur länge snön ligger!

Idag så har jag inga större planer än att tvätta och åka och storhandla lite senare i kväll!

Ha en fin snöig dag
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar