onsdag 18 januari 2012

Måla hela världen!

Har suttit och gjort i årdning mina naglar, har ju länge haft nagelförlängning med fransk manekyr, men nu blev jag trött på det och ville ha mina egna naglar fina. Älskar verkligen märket O.P.I det kostar lite mer, men de håller och är starkt. Brukar använda mig av flera olika lack. Men i från grund så gör jag så här:

1,Filar till naglarna
2,Peter ner nagel bandet
3,Smörjer in naglar och nagelband med en olja från Depend
4,Lackar sedan två gånger med O.P.I ´s nagel förstärkning, har ganska så sköra naglar
5, lackar jag dem två gånger med lacket jag vill ha.
6, till sist använder jag mig utav ett super strakt och bra överlack, som gör att de sitter kvar som tusan! Det är då inte O.P.I ´s egna utan de heter Seche vite. Något jag rekomenderar strakt. Det är dyrare lack jag använder mig av, men jag vill att de ska sitta kvar.

Använder mig mycket av mörka färger nu, när det är lite burrigt tycker det är snygt när det är mörkare men jag gillar dock inte svarta naglar.
Men denna färg blev det i dag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar