tisdag 17 januari 2012

Legat mot mecka

Efter en tur i skolan så bjöd pappa min på lunch mumms, i dag blev det thai buffe älskar det, men kanske inte det nyttigaste.

Raka vägen hem och fortsätta plugga, håller på med ett stort arbete om en tidslinje i historiens värld. Tidslinjen skall sträcka sig från 15000 f.Kr - 2000 e.Kr tar alltså lång tid att göra. Men har samlat ihop den största delen utav fakta nu, så nu ligger jag på golvet och ritar och skriver på ett stort papper ( flera meter) ser ungefär ut som om jag ber till Mecka! ( Men jag tror att jag ligger åt fel håll ) haha, nä skämt och sido!

Nu hade jag tänkt mig att kasta på mig mina träningsskor och ut och ta mig en löp runda, första för i år och första efter operationen. Men du känns det som att de är dags! Men dock är det riktigt kallt ute i dag, så kanske vänder i dörren!

/ Pittepot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar