måndag 30 januari 2012

En ny familjemedlem väntas!

Hej era goingar, helgen var helt underbart rolig. Åkte upp på fredag och var framme på kvällen i Branäs. Mycket snö och lagom kallt. Mycket skidåkning och många goa skratt som vurpor. Hoppa hit och dit med dessa små skidor, mamma och stefan åkte inte mycket skidor utan höll för det mesta till i pulckabacken med herr Linus. Medans jag, Christian och Jonas höll till i backarna. Har aldrig varit i Branäs innan, och ja de fungerade för en kort vecka eller en helg men skulle aldrig  valt att åka dit i en vecka. Skulle ju dit för att hälsa på min morbror i hans stuga han har köpt, men dock blev det ingen visstelse i hans stuga för min del utan träffade honom i backen. Men i April så far vi oss upp igen på en skid tur och då ska jag kolla hans stuga.

Ja, som sagt en ny familjemedlem väntas... väntar och väntar.... :)


Det är inte riktigt beräknat när den ska anlända hem i skålen på bänken. Har länge funderat på att jag vill ha något djur, som inte tar någon tid, inte behöver passas eller ses till något större, inte rymmer eller ja ni vet, inte tar tid. Gör inget om man råkar glöma den någon dag. Så jag har bestämt mig för att skaffa mig en guldfisk!

Tjillivippen
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar