torsdag 15 december 2011

Hade nog minst 5 sexpartners

Satt o funderade lite förut när jag inte hade något större för mig, på vad man gjorde när man var liten. När jag var riktigt liten till ja 10-11 år så var Dockor den stora pasionen i mitt liv, hade med mig mina dockor över allt. skulle vi någon stans med familjen så skulle mina " barn" med. Packlistor på kläder och blöjer m.m jag var som en riktig mamma för dem, skulle vi ut till torp så skulle vagn och barnstol med. Tur att vi alltid haft stor bil. Allt skulle vara som på riktigt, jag älskade barn redan som liten och gör än i dag. Men jag skulle inte kunna tänka mig att få barn typ nu, tycker jag är aldeles för ung. Många får barn tidigt och de har jag inget imot, men de är inget jag själv skulle vilja just nu. Men jag vill heller inte vara en av de äldre mammorna. Men dockor var just de jag höll på med mycket. Sedan var det ju hästarna som toig tiden då mina dockor sov.
Sedan när jag blev lite äldre så spelade jag jätte mycket The Sims och kan väl även spela lite idag, men inget större. Men de jag älskade med att spela, jo de var ju att inte fuska utan att kämpa och bygga bupp deras liv lyckliga och fina. Men in i mellan så fanns det en viss glädje med att förstöra lite för dem, roligaste jag visst var när dem fick barn till höger och vänster, kvinnor som gifte sig med äldre gubbar och fick barn. Att dem hade kanske 5 olika sexpartners var ju inget konstigt samtidigt som dem var gifta och hade familj. hahah ja gisses vilken syn jag hade på det hela! Men roligt hade jag, vad tyckte ni var roligt när ni var små??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar