onsdag 10 augusti 2011

Hej åå hå!

Ja, tiden rullar och jag hänger inte med på något! om jag ändå kunde ha mer en 24 timmar på mitt dygn, men hur ska man lyckas få till fler?

Har inte kännt för att uppdatera något särskilt utan kännt för att vara ensam och bara fundera.
Var i tyskland på en liten resa med min mormor, morfar och bror. Riktigt roligt, mycket affärer, god mat och de bästa av allt bad! Vi var på ett otroligt stort vattenland, med andra ord gigantiskt! Riktigt riktigt roligt! Så mycket nytt till garderoben blev de icke, fick köpt mig en långklänning på båten mellan Danmark och tyskland de var det ända jag köpte i kläd väg hehe! Resan gick bra och livet bara flöt på.

När jag väl kom  hem så väntade bara jobbet, vi öppnade vår affär på Trädgårds gatan nu för en vecka sedan. Tyckte de var så tråkigt att jag inte kunnde vara med på öppningsdagen, men men.... Tyskland var ju inte fel heller!

Så nu hinner jag inte så mycket på dagarna, jobbar hela dagarna kommer hem äter lite ut och springa och sedan hinner jag inte alltid kolla datorn utan landar mjukt i sängen ocg somnar, vaknar ny arbetsdag åå ja ... så går de runt! Men jag klagar inte!
Bara en vecka kvar på mitt sommarlov i morgon,, åhh? vart fan tog de vägen HALLLÅ? sommarlovet??? vart är du?

Nu tror jag att jag ska ta mig en kopp te och krypa ner i sängen, ha en bra kväll så hörs vi!

Natti natti
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar